نتیجه تصویری برای ‪mortal kombat 4‬‏


بازی Mortal Kombat 4 از سری بازی های مبارزه ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد . بازی Mortal Kombat که کار خود را با کنسول قدیمی سگا شروع کرد ، با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است .

یکی از جذاب ترین بخش های بازی حالت 2 نفری و یا مولتی پلیر آن است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . وجود شخصیت های قوی هیکل و جذاب ، از دیگر ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 زیباست به طوری که اسکورپیون که از شخصیتهای معروف بازی مبارزه‌ای‌ مورتال کامبت می باشد ، به یک برند تبلیغاتی تبدیل شده و در همهٔ سری‌های این بازی در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش می کند .

بازی Mortal Kombat 4 گرافیک فوق العاده ای ندارد اما ضربات مرگبار شخصیت های بازی بسیار زیبا طراحی شده اند و محیط بازی نیز جذابیت خاصی دارد 


 

برخی ویژگی های بازی Mortal Kombat 4 :

–    حجم بسیار مناسب بازی
–    گیم پلی و صداگذاری فوق العاده جذاب
–    قابل اجرا بر روی اکثر گوشی ها
–    مبارزات و ضربات بسیار دیدنی
– و...

تصاویری از محیط بازی:


نتیجه تصویری برای ‪MORTAL KOMBAT 4 ANDROID‬‏



 

نتیجه تصویری برای ‪MORTAL KOMBAT 4 ANDROID‬‏





که میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت دلت خواست دانلود کنید برای دانلود روی DOWNLOAD ضربه بزنید در صفحه باز شده روی رد کردن تبلیغات یا لینک سبز رنگ  کلیک کنید و تمام.



DOWNLOAD





* چنانچه در هنگام دانلود یا نصب نرم افزار به مشکل برخورد کردید

میتوانید  از طریق ایمیل تلگرام یا ارسال نظر مشکل خود را برطرف کنید. *




مطلب قبلی                                                     مطلب بعدی