نتیجه تصویری برای ‪gta sa‬‏

برای آن دسته از کاربران که عاشق خرابکاری در سطح شهر هستند ! بازی Grand Theft Auto: San Andreas سرقت بزرگ اتومبیل را می توان به آنها معرفی کرد. در سری بازی های Grand Theft Auto – GTA که در دسته بازی های گیم پلی جهان آزاد به سبک بازی های اکشن و سوم شخص است شما می توانید کنترل انواع وسایل نقلیه موجود در سطح شهر از قبیل انواع ماشین های سواری و باری ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، انواع هواپیماهای جنگی و تک نفره ، انواع ادوات جنگی نظیر تانک یا خودروهای زرهی ، قایق های موتوری و یا هر وسیله ای که در دنیای واقعی می توان بر آن سوار شد را بدست بگیرید. در این بازی می توانید پول جمع آوری کرده وبه مرکز خرید سلاح در سطح شهر رفته سلاح بخرید یا با کتک زدن به افرادی که حامل سلاح می باشند و کشتن آنها سلاح آنها را بگیرید.می توانید رانندگان را با شلیک گلوله ای به سرشان بکشید ! و وسیله نقلیه آنها را به سرقت ببرید ، این کار را می توان ملایمتر وبا کتک زدن و پرت کردن آنها از پشت فرمان فرمان نیز انجام داد !

                                                                                                                                                                           

داستان بازی:

و اما داستان بازی فردی سیاه پوست با نام کارل جانسون یا همان CJ رانشان می دهد که پنج سال پیش به شهری که فروش اسلحه و مواد در آن آزاد بود یعنی سن اندریاس رفت او پس از پنج سال به زادگاه خود یعنی لیبرتی جایی که سرقت اتومبیل و کارهای خلاف در آن رواج دارد و خلافکاران ار انجام هیچکار خلافی ابایی ندارند باز می گردد و داستان بازی از همین شهر آغاز می شود. او در فرودگاه هنگام بازگشت به سمت خانه توسط پلیس بازداشت می شود این ماموران که خود زورگو هستند تمام پولهای کارل را از او گرفته و او را در بدترین مکان آمریکا رها می کنند.حال کارل هیچ پولی ندارد و باید از هر راهی که ممکن است کسب درآمد کند. او پس از رها شدن باید به منزل خود برود ، هنگام ورود به خانه یکی از دوستان قدیمیش که در خانه او زندگی می کند خبر قتل مادر و گروگان گرفتن خواهرش را به او گزارش می کند. کارول می فهمد که دوستش با گروه هایی سر ناسازگاری دارد از اینجاست که او برای امرار معاش و نیز انتقام خانواده خود وارد جنگ با گروه های گانگستری می شود…

بازی Grand Theft Auto: San Andreas در اصل برای پلی استیشن۲ ساخته شده بود و پس از ان برای سیستمهای آی فون  و پی سی و سرانجام اندروید منتشر شد. این بازی در واقع نسخه اندرویدی همان جی تی ای ۵ کامپیوترهای شخصی است با همان گرافیک و جزئیات که اکثر شما کاربران با آن آشنایی دارید.



                                                                  تصاویری از محیط بازی:

نتیجه تصویری برای ‪gta sa android‬‏
نتیجه تصویری برای ‪gta sa android‬‏


آموزش نصب :

  • فایل نصبی بازی را اجرا کرده و بازی را نصب کنید.
  • فایل دیتای بازی را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.rockstargames.gtasa را در مسیر Android/Obb در حافظه اصلی گوشی خود کپی کنید.
  • بازی آماده اجرا است.


که میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت دلت خواست دانلود کنید برای دانلود روی DOWNLOAD ضربه بزنید در صفحه باز شده روی رد کردن تبلیغات یا لینک سبز رنگ کلیک کنید و تمام.




دانلود نسخه نصبی بازی

دانلود دیتای بازی




* چنانچه در هنگام دانلود یا نصب نرم افزار به مشکل برخورد کردید

میتوانید  از طریق ایمیل تلگرام یا ارسال نظر مشکل خود را برطرف کنید. *




مطلب قبلی                                                     مطلب بعدی