مرحله اول : وارد پلی استیشن ۴ خود شوید و با فشردن دکمه up از روی دسته خود وارد بخش آیکن ها شوید و سپس آیکن Settings را انتخاب کنید و پس از آن روی دکمه X را فشار دهید.




مرحله دوم : در این بخش همانند تصویر زیر از منوهای موجود عبارت Accessibility را انتخاب نمایید و بر روی دکمه X فشار دهید.




مرحله سوم: در این بخش از منوهای موجود به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه Button Assignments را انتخاب کنید و بر روی دکمه X فشار دهید.




مرحله چهارم : در این بخش ابتدا با تیک زدن عبارت Enable Custom Button Assignments را فعال نمایید. سپس عبارت Customize Button Assignments را مشاهده می کنید که آن را انتخاب نموده و بر روی دکمه X فشار دهید.





مرحله پنجم : حالا شما وارد بخش سفارش سازی دکمه های دسته می شوید. دقت کنید در بخش چپ شما گزینه های را به این شکل می بینید برای مثال مثلث<<مثلث و در بخش راست تمامی دکمه های روی دسته را مشاهده خواهید کرد. شما برای تغییر دکمه های باید اینگونه عمل کنید یعنی اگر می خواهید مثلث به مربع تبدیل شود کافیست تبدیل مثلث<<مثلث را از سمت چپ انتخاب کرده و روی دکمه X را فشار دهید و سپس به جای آن از سمت راست مربع را انتخاب کنید و پس از انتخاب کافیست روی دکمه X را فشار دهید. وقتی مربع<<مثلث تبدیل شد روی عبارت Confirm بفشارید.




تمام





مطلب قبلی                                                     مطلب بعدی